Users

► کاربران ◄

Users

► کاربران ◄

گوگل ارث جدید 2012

گوگل ارت آنلاین 2012 جدید Google Earth 6.1.0.5001 دانلود 16.3MB


گوگل ارت آنلاین 2012

گوگل با ارائه جدید ترین نسخه از گوگل ارت در سال 2012 گام بزرگی در تصاویر ماهواره ای از طریق کامپیوتر برداشته به طوری که با این نرم افزار میتوانید در کشورهای بسیاری از جزئیات کامل راهها و خانه ها از طریق نسخه 2012 نرم افزار گوگل ارث یعنی ورژن Google Earth 6.1.0.5001 مطلع شوید، نقشه گوگل هم در ورژن 2012 نرم افزار گوگل ارت جدید گنجانده شده است، نقشه گوگل کاربران را ممکن میسازد تا بتوانند نقشه شهرها و کشورهای مختلف را ببینند و حتی مسیر نقطه ای به نقطه دیگر را در بیاورند، با استفاده از ابزار گوگل مپ افراد میتوانند نقشه خیابانها و حتی مشاهده ماهواره ای داشته باشند این نقشه برای افرادی که زیاد سفر میکنند بسیار کاربرد دارد چونکه تمام نقاط کور ترافیکی یا جاده ها را طور کامل نشان میدهد مخصوصا برای کشورهای اروپایی این نقشه برای ایران نیز کاربرد دارد.

رصد آسمان، ماه، ستارگان، کره مریخ و کهکشان ها با گوگل ارت آنلاین 2012:

در نسخه جدید گوگل ارت آنلاین به غیر از زمین میتوانید آسمان، ماه، ستارگان، کره مریخ و کهکشان ها را هم تماشا نمائید، بعد از ارائه سرویس گوگل ارث و استقبال شدید کاربران گوگل تصمیم گرفت تا سفر به ماه را هم تجربه کنیم پس بهتره امتحان بکنید، نرم افزار گوگل اسکای که درون گوگل ارث نسخه جدید موجود است به کاربران این امکان را می دهد تا به مشاهده و گشت وگذار درمیان صد میلیون ستاره ودویست میلیون کهکشان بپردازند در این ویزگی جدید، هفت لایه اطلاعاتی که چندین جرم و رویداد سماوی را تصویرسازی می کند، قرار داده شده است، این ابزار برای افرادی که اخترشناسی و بررسی های آسمان را تازه شروع کرده اند بسیار مفید می باشد.

نکته بسیار مهم هنگام نصب گوگل ارث 2012:

هنگام نصب گوگل ارت هرگاه به پنجره زیر رسیدید اولین تیک را همانطور که در عکس زیر با خط قرمز نمایان شده بردارید، اگر تیک را بر ندارید سرعت اینترنت تان به علت دزدی گوگل ارت از اطلاعات کامپوترتان بسیار کند خواهد شد و بغیر از کندی و هدر رفتن پهنای باند اینترنت شما اطلاعات نیمه خصوصیتان هم توسط گوگل دزدیده خواهد شد، در خبر ها هم بسیار آمده بود که گوگل بخاطر رعایت نکردن حریم شخصی کاربران هنگام استفاده از خدماتش معذرت خواهی نموده است.

 

 

 

 دانلود در ادامه مطلب

نظر یادتون نره ها..



ادامه مطلب ...

آیا میدانید(جدید)

آیا میدانید:مغز انیشتین 1375 گرم وزن داشته است؟
آیا میدانید:هرکس در روز حدود 23هزاربار نفس میکشد؟
آیا میدانید:کهکشان راه شیری تقریبا صد میلیارد ستاره دارد؟
آیا میدانید:ایران چهاردهمین تولید کننده برق در جهان است؟
آیا میدانید:نعناع سکسه و تنگی نفس را شفا میدهد؟
آیا میدانید:ایران دومین تولید کننده انجیر جهان است؟
آیا میدانید:آبشار آنجل در ونزوئلا بلندتر از آبشار نیاگارا است؟
آیا میداانید:جرم زمین هشتادویک برابر ماه است؟
آیا میدانید:اکثر افراد در کمتر از 7دقیقه خوابشان میبرد؟
آیا میدانید:اولین اتومبیل را مظفرالدین شاه قاجار وارد ایران کرد؟
آیا میدانید:قلب زنان نسبت به مردان تندتر میزند؟
آیا میدانید:آدولف هیلتر گیاه خوار بوده است؟
آیا میدانید:مادر و همسر گراهام بل مخترع تلفن هر دو ناشنوا بوده اند؟
آیا میدانید:قله دماوند بیست و سومین قله بلند جهان است؟

عکس های جالب

امروز یه چند تا عکس جالب گذاشتم.امیدوارم خوشتون بیاد.نظر یادتون نره ها



برای دیدن عکس های بیشتر به ادامه مطلب مراجعه کنید.

ادامه مطلب ...

اس ام اس سری2

با عرض پوزش خدمت همه ی بازدیدکننده های عزیز.این وبلاگ هیچ جسارتی به هیچ فرد و یا قومی نداره و این پست صرفا جهت طنز داره.از همگی عذر میخوام.

♣ یه روز یه لره با تهرانیه ازدواج میکنه شب عروسی تهرانیا میخونن سبد سبد گل یاس عروس ما

چه زیباس لرا میخونن گونی گونی پشکل غلامعلی خوشکل


 

♣♣ از لره می‌پرسند: توی طایفه شما آدم مشهور هم هست؟ میگه:‌آره بابا، لره و هاردی، سوفیا لره، الیزابت تای لور، تازه یه شیمیدان لر یه چیزی کشف کرده که اسمشو گذاشته کلر.

 

♣♣ به یه لر میگن زبون لری چه جوریه؟ میگه فارسی بلدی؟ میگه آره. میگه برین توش میشه لری!!!

 

♣♣ لره میره دزدی تفنگش رو میزاره پشت گردنه طرف میگه تکون بخوری با لگد میزنم در کونت!!!

 

♣♣ یه روز دوتا لر سوار یه تاکسی میشن. تاکسیه پژو بوده. بعد یکی از لرا به راننده میگه: اقای راننده یه نوار بزار حال کنیم. راننده میگه: خودت یکی از تو داشبورت انتخاب کن بزار. لره هم از تو داشبورت بین چند تا نوار یه نوار ویدیو پیدا میکنه هر چی سعی میکنه بزاره تو ضبط نمیتونه بزاره اون رفیقش می زنه تو سرش میگه ای گیج این نوار مال تریلی نه پژو

 

♣♣ یک لر برای چند روز میره توی هتل یک روز میبینن توی دستشوئی داره یک نفر خارجی رو میزنه میان میگیرنش ازش میپرسن قضیه چیه چرا این بدبخت را میزنی لره میگه اینجا یک چشمه اویی بیده (دستشوئی فرنگی ) که مو هر روز ازش او میخوردم این بی پدر و مادر امروز اومده توش ریده

 

♣♣ لره داشته با تمام وجود وضو می گرفته بهش میگن چرا اینقدر محکم وضو می گیری؟ میگه یه وضویی بگیرم که هیچ گوزی نتونه باطلش کنه!!!

 

♣♣ بچه مثبته از لره میپرسه: آقا ببخشید... خیلی خیلی عذر میخوام..شرمنده.. روم به دیوار.. اسمتون چیه؟! لره شاکی میشه، میگه: ایجو که تو پرسیدی، اسمم انه!!!

 

♣♣ لره با خوشحالی به دوستش میگه بالاخره این پازل رو بعد از ۲ سال حل کردم . دوستش میگه: ۲ سال زیاد نیست؟ میگه:نه بابا رو جعبه اش نوشته ۷ تا ۱۰ سال

 

♣♣ یه روز یه له میمیره 62تا فرشته میان که یکی انکرومنکرو60تای دیگه برای تفهیمه سوال اول شب بودند

 

ادامه مطلب

ادامه مطلب ...

بارش برد در گوگل

«گوگل» یک شوخی زمستانی در نظر گرفته است! عبارت «let it snow» را در «گوگل» جستجو کنید تا شاهد بارش برف بر روی صفحه جستجو باشید! هنگامی که صفحه پر از برف شد هم می‌توانید با استفاده از ماوس بر روی صفحه نقاشی کنید. کلیک بر روی دکمه Defrost نیز بارش برف را از ابتدا آغار خواهد کرد.

برای مشاهده شوخی دیگر «گوگل»، عبارت «do a barrel roll» را جستجو کنید. این بار شاهده چرخش 360 درجه‌ای صفحه نتایج جستجو خواهید بود!

جستجوی عبارت «tilt» یا «askew» نیز کج شدن صفحه‌ی جستجو را به همراه خواهد داشت!

یکی از دلایلی که «گوگل» این شوخی‌ها را ارائه کرده است، نشان دادن قدرت تکنولوژی «CSS3» بر روی مرورگرهای جدید است.

از شوخی‌های دیگر «گوگل» می‌توان به جستجوی عبارت «ascii art» اشاره کرد. با جستجوی این عبارت، لوگوی «گوگل» به حالت کدهای «اَسکی» تبدیل خواهد شد.

جستجوی عبارت «recursion» به معنای «بازگشت» باعث می‌شود تا گوگل مجدد همین لغت را برای جستجو به شما پیشنهاد بدهد! با کلیک بر روی این لغت، این چرخه همچنان ادامه پیدا می‌کند.

جستجو نمودن عبارت «anagram» نیز یک شوخی دیگر گوگل را به همراه خواهد داشت. با جستجوی این عبارت، گوگل یک عبارت جدید به نام «nag a ram» را به شما پیشنهاد می‌کند.

این موضوع زمانی جالب می‌شود که بدانید «Anagram» یک نوع بازی با کلمات محسوب می‌شود که در آن با به هم ریختن یک عبارت، بایستی یک عبارت جدید معنی‌دار ایجاد کنید. هر چند nag a ram در زبان انگلیسی یک عبارت معنی‌دار نیست!

این هم نکته پایانی؛ در داخل کشور ما خیلی از دوستان این موارد را امتحان کرده می گویند، اجرا نمی شود ، برف نمی بارد، چرخش 360 درجه نمی شود و غیره؛ باید به این عزیزان بگویم که برای اجرا حتماً از جدیدترین نسخه مرورگرتون استفاده کنید. مثلاً جدیدترین مرورگر فایرفاکس موزیلا. عکسی که ازین مطلب می بینید از سیستم شخصی گرفته شده و برای تست ترفند دوم گوگل یعنی چرخش 360 هست. ممکن هم هست با پایان یافتن ایام کریسمس شوخی اول که بارش برف باشه حذف شده باشد.

مطالب جالب

سوسکها سریعترین جانوران 6 پا میباشند. با سرعت یک متر در ثانیه.

-خرگوشها و طوطی ها بدون نیاز به چرخاندن سر خود قادرند پشت سر خود را ببینند.

-کرگدنها قادرند سریعتر از انسانها بدوند.

-هیچ پنگوئنی در قطب شمال وجود ندارد.

ادامه مطلب

ادامه مطلب ...

قیمت سه طوطی

مردی به یک مغازه فروش حیوانات رفت و درخواست یک طوطی کرد.

صاحب فروشگاه به سه طوطی خوش چهره اشاره کرد و گفت: طوطی سمت چپ ۵۰۰ دلار است.

مشتری: چرا این طوطی اینقدر گران است؟

صاحب فروشگاه: این طوطی توانایی انجام تحقیقات علمی و فنی را دارد. مشتری: قیمت طوطی وسطی چقدر است؟

صاحب فروشگاه: طوطی وسطی ۱۰۰۰ دلار است. برای اینکه این طوطی توانایی نوشتن مقاله ای که در هر مسابقه ای پیروز شود را دارد.

و سرانجام مشتری از طوطی سوم پرسید و صاحب فروشگاه گفت: ۴۰۰۰ دلار.

مشتری: این طوطی چه کاری می تواند انجام دهد؟

صاحب فروشگاه جواب داد:‌ صادقانه بگویم من چیز خاصی از این طوطی ندیدم ولی دو طوطی دیگر او را مدیر صدا می زنند.

پاسخ جالب دکتر حسابی

روزی یکی از دانشجویان دکتر حسابی به ایشان گفت: شما سه ترم است که مرا از این درس می اندازید،

من که نمی خواهم موشک هوا کنم، می خواهم در روستایمان معلم شوم.

و از دکتر حسابی چنین پاسخی شنید: تو اگر نخواهی موشک هوا کنی و فقط بخواهی معلم شوی قبول،

ولی تو نمی توانی به من تضمین بدهی که یکی از شاگردان تو در روستا نخواهد موشک هوا کند!

خنده دار ترین جک سال

جُک تعریف کردن یا لطیفه گفتن، یکی از سرگرمی‌های ساده‌ای است که در زندگی اغلب مردم دنیا معمول است. اما واقعا همه جُک‌ها خنده‌‌دارند؟ فکر می‌کنید خنده‌دارترین جُک دنیا چیست؟ این سوالی است که از سال ۲۰۰۲/ ۱۳۸۱،‌ دانشمندان دانشگاه هرتفوردشایر به دنبال پاسخ آن می‌گردند.

ریچارد وایزمن، استاد روانشناسی این دانشگاه، ‌برنامه‌ای را تحت عنوان آزمایشگاه خنده آغاز کرد تا پاسخ این سوال را که یکی از پیچیده‌ترین معماهای علمی به حساب می‌آید، پیدا کند. محققین برای پیدا کردن خنده‌دارترین جُک دنیا، می‌بایست خنده‌دارترین جک را بین فرهنگ‌ها، مناطق، مردم و کشورهای مختلف پیدا می‌کردند. این کار به هیچ عنوان ساده نبود!

این مطالعه که یک سال به طول انجامید، برنامه مشترکی بین دانشگاه هرتفوردشایر و انجمن علوم بریتانیا بود. در اجرای این مطالعه، مردم نیز مشارکت داشتند. از آن‌ها خواسته شده بود که جُک مورد علاقه خود را برای وب‌سایت آزمایشگاه خنده بفرستند و به جک‌هایی که سایرین فرستاده بودند، امتیاز بدهند.

این مطالعه موفق شد نظر رسانه‌های بین‌المللی را به خود جلب کند. در مجموع، ۴۰ هزار جک برای وب‌سایت ارسال شد و ۱.۵ میلیون بار هم به جک‌ها امتیاز داده شد. حتما برایتان جالب است بدانید بیشترین امتیاز را کدام جُک به دست آورده است. در بین ۴۰هزار جُک ارسال شده، مورد زیر که توسط گورپال گوسال، روانپزشک ۳۱ ساله از منچستر انگلستان برای سایت فرستاده شده، بیشترین امتیاز را گرفته است:

دو شکارچی اهل نیوجرسی برای شکار به جنگل رفته بودند که یکی از آن‌ها زمین خورد. به نظر می‌رسید که نفس نمی‌کشد، چشم‌هایش هم سفید شده بود. شکارچی دیگر با تلفن همراه خود به اورژانس زنگ زد و بریده بریده گفت:‌ «دوستم مرده. حالا چه‌کار کنم؟» اپراتور اورژانس با خونسردی جواب داد: «فقط آرام باشید. من می‌توانم به شما کمک کنم. بیایید اول مطمئن شویم که دوستتان مرده است.» بعد از لحظه‌ای سکوت، صدای شلیک گلوله به گوش ‌رسید؛ سپس صدای فرد پشت تلفن دوباره شنیده شد: «خب، حالا چه‌ کار کنم؟»

A couple of New Jersey hunters are out in the woods when one of them falls to the ground. He doesn't seem to be breathing, his eyes are rolled back in his head. The other guy whips out his cell phone and calls the emergency services. He gasps to the operator: "My friend is dead! What can I do?" The operator, in a calm soothing voice says: "Just take it easy. I can help. First, let's make sure he's dead." There is a silence, then a shot is heard. The guy's voice comes back on the line. He says: "OK, now what?"

این مطالعه، ارتباط بین ملت‌ها در بازی طنزآمیز با کلمات را نشان می‌دهد. همچنین این مطالعه محبوبیت یک جُک را در بین مردمان متعلق به یک ملیت نیز بررسی کرده است.

در ایالات متحده آمریکا، از وقتی که دیو بری روزنامه‌نگار از مردم خواست به جُکی که با جمله‌ای در مورد راسو تمام می‌شد رای بدهند، نتایج سوگیرانه شد و جُک‌هایی که با یک جمله در مورد راسو به پایان می‌رسید، رای بیشتری گرفت. شاید برایتان جالب باشد بدانید ۱۵۰۰ جُک با جمله‌ای در مورد راسو تمام می‌شد! این یکی از بقیه محبوب‌تر بود:

هنگام رژه، سرهنگ متوجه رفتار غیرعادی افراد می‌شود. سرگرد بِری را صدا می‌زند و می‌پرسد: «هیچ معلوم هست بر سر دسته سرجوخه جونز چه بلایی آمده است؟ چرا همه بالا و پایین می‌پرند و به هم می‌پیچند؟» سرگرد لحظه‌ای مکث می‌کند و پاسخ می‌دهد: «به نظر می‌رسد راسو سرجوخه را گاز گرفته است!»

At the parade, the Colonel noticed something unusual going on and asked the Major:
"Major Barry, what the devil's wrong with Sergeant Jones' platoon?
They seem to be all twitching and jumping about."
"Well sir," says Major Barry after a moment of observation. "There seems to be a weasel chomping on his privates."

به غیر از جُک‌های حاوی راسو، خنده‌دارترین جُک به نظر مردم آمریکا این جُک بود:

دو مرد برای بازی گلف به زمین گلف منطقه خود می‌روند. درست زمانی که یکی از آن‌ها می‌خواهد به توپ ضربه بزند، متوجه می‌شود که صفی بلند از مردم عزادار همراه با یک تابوت از جاده کنار زمین گلف می‌گذرند تا به مراسم تشییع بروند. مرد دست نگه می‌دارد، کلاه گلف خود را از سر برمی‌دارد، ‌چشم‌هایش را می‌بندد و به نشانه احترام، ‌رو به عزاداران تعظیم می‌کند. دوستش می‌گوید:‌ «وای، این معنادارترین و تاثیرگذارترین حرکتی بود که تا به حال دیدم. تو چه مرد بااحساسی هستی.» مرد پاسخ می‌دهد: «بله،‌ خب به هر حال او ۳۵ سال همسرم بود».

A man and a friend are playing golf one day at their local golf course. One of the guys is about to chip onto the green when he sees a long funeral procession on the road next to the course. He stops in mid-swing, takes off his golf cap, closes his eyes, and bows down in prayer. His friend says: "Wow, that is the most thoughtful and touching thing I have ever seen. You truly are a kind man." The man then replies: "Yeah, well we were married ۳۵ years."

بر اساس این مطالعه، مردم ایرلند، انگلستان، استرالیا و نیوزلند، علاقه زیادی به جُک‌هایی نشان دادند که با کلمات بازی می‌کنند، در حالی که آمریکایی‌ها و کانادایی‌ها بیشتر جُک‌هایی را می‌پسندند که در آن‌ها نوعی نگاه برتری وجود داشته باشد، خواه وقتی یک نفر به نظر احمق برسد یا این که توسط فرد دیگری احمق جلوه داده شود:
یک تگزاسی می‌پرسد: اهل کجایی؟

فارغ‌التحصیل هاروارد پاسخ می‌دهد: من از جایی آمده‌ام که جملات را با حروف اضافه به پایان نمی‌بریم.

تگزاسی دوباره می‌پرسد: باشه، اهل کجایی فلان‌فلان‌شده؟ (جمله را با ناسزا به پایان می‌رساند)

Texan: "Where are you from?"
Harvard grad: "I come from a place where we do not end our sentences with prepositions."
Texan: "Okay – where are you from, ....?"

علاوه بر جُک‌های متداولی که در مورد انسان‌ها تعریف می‌شوند، محققین می‌خواستند جُک‌های تولیدشده توسط کامپیوتر را هم بررسی کنند. به همین دلیل خودشان ۵ جُک کامپیوتری را وارد جُک‌ها کردند تا نظر مردم را بدانند. در حالی که در بین آنها، مردم به ۴ مورد امتیازهای بسیار کمی دادند، یکی از آن‌ها توانست امتیازی بالاتر از ۳۵درصد جُک‌های انسانی بدست آورد:

سوال: چه نوع قاتلی، شخصیت قوی‌تری دارد؟
پاسخ: قاتلی که برای صبحانه شیر و غلات میل می‌کند (به جای قاتل زنجیره‌ای. Cereal به معنی غلات مناسب صبحانه با شیر شبیه به Serial به معنی زنجیره‌ای تلفظ می‌شود.)

Q: "What kind of murderer has moral fiber
A: "A cereal killer

همچنین در این مطالعه، طول مناسب یک جُک خوب ارزیابی شد: حدود ۱۰۰ کلمه. فکر می‌کنید بهترین موجودی که در جُک‌ها می‌تواند جای انسان‌ را بگیرد، چیست؟ محققین این مطالعه می‌گویند اردک! به علاوه، نتایج مطالعه نشان می‌دهد که آلمانی‌ها طیف شوخ‌طبعی گسترده‌تری دارند. بنابراین اگر خواستید برای کسی جک تعریف کنید، یک آلمانی پیدا کنید، چون به احتمال بیشتری به جک شما خواهد خندید.

به گفته محققین، شوخ‌طبعی برای برقراری ارتباط ضروری است و هر چه بیشتر در مورد نحوه تاثیر فرهنگ و زمینه بر حس شوخ‌طبعی افراد بدانیم، بهتر و موثرتر می‌توانیم با آن‌ها ارتباط برقرار کنیم.