Users

► کاربران ◄

Users

► کاربران ◄

آیا میدانید(جدید)

آیا میدانید:مغز انیشتین 1375 گرم وزن داشته است؟
آیا میدانید:هرکس در روز حدود 23هزاربار نفس میکشد؟
آیا میدانید:کهکشان راه شیری تقریبا صد میلیارد ستاره دارد؟
آیا میدانید:ایران چهاردهمین تولید کننده برق در جهان است؟
آیا میدانید:نعناع سکسه و تنگی نفس را شفا میدهد؟
آیا میدانید:ایران دومین تولید کننده انجیر جهان است؟
آیا میدانید:آبشار آنجل در ونزوئلا بلندتر از آبشار نیاگارا است؟
آیا میداانید:جرم زمین هشتادویک برابر ماه است؟
آیا میدانید:اکثر افراد در کمتر از 7دقیقه خوابشان میبرد؟
آیا میدانید:اولین اتومبیل را مظفرالدین شاه قاجار وارد ایران کرد؟
آیا میدانید:قلب زنان نسبت به مردان تندتر میزند؟
آیا میدانید:آدولف هیلتر گیاه خوار بوده است؟
آیا میدانید:مادر و همسر گراهام بل مخترع تلفن هر دو ناشنوا بوده اند؟
آیا میدانید:قله دماوند بیست و سومین قله بلند جهان است؟

نظرات 5 + ارسال نظر
کریم چهارشنبه 28 دی 1390 ساعت 06:20 ب.ظ

سلام من آپم
بدو بدو بدو

فوریت‌ چهارشنبه 28 دی 1390 ساعت 08:12 ب.ظ

ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ۞۞,ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ
ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ۞۞,ּּּּּ ּ ּ ּ ּ \____________________
ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ۞۞,ּ ּ ּ ּ ּ ּ \¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯ֹֹ\
ּ ּ ּ ۞۞ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּּ۞۞,ּּּ ּ ּ ּ\ تبادل لینک کنیم؟؟!! ִ \
ּ ּ ּ۞۞ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ۞ּ ּ ּּ۞۞ـּ ּ ּ ּ\__________________̲̲/_̲
ּ ּ ۞۞ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ۞۞ּ ּ ּ\¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
ּּ ۞۞ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ۞۞ּ ּ\
ּ ـ۞۞ּ ּ ּ ۞۞ּ ּ ּ ּ۞۞ ּ ּ ּ ּ ـ۞۞ּ ּ \ּ ּ ּ ۞۞
ּ ۞۞ـּ ּ ּ ۞۞ּ ּ ּ ּ۞۞ ּ ּ ּ ـ۞۞ּּ ּ \ּ ּ ּ ּ۞۞
ּ ۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞
ּ ּ۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞
ֹֹֹֹ¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯\¯¯¯¯¯¯¯¯
ִ ִ ִ ִ ִ ִ ִ ִ ִִִ ۞ִ۞ ִִִ ִ ִ ִ ִ ִ ִ ִ

majid پنج‌شنبه 29 دی 1390 ساعت 03:28 ب.ظ

Salam man modir hamon vebi hastam ke ta akharesh khondi atefaghan manam ta akhar veblogo khondam very mer

دریا جمعه 30 دی 1390 ساعت 08:37 ق.ظ http://darya75.rozblog.com/

دلم پرواز می خواهد،
دلم با تو پریدن در هوای باز می خواهد
دلم آواز می خواهد،
دلم از تو سرودن با صدای ساز می خواهد
دلم بی رنگ و بی روح است
دلم نقاشی یک قلب پر احساس می خواهد
[ دلم با تو فقط پرواز می خواهد]

خیلی جالب بود[لبخند]
آپم!خوش حال میشم حضور گرمت رو احساس کنم[قلب]

عظیمی سه‌شنبه 4 بهمن 1390 ساعت 11:57 ب.ظ http://azimidr.blogfa.com

ممنونم از اینکه وبلاگ منو لینک کنی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد