Users

► کاربران ◄

Users

► کاربران ◄

*** آنجلینا جولی به ایران می آید!!! ***

 
[تصویر: 906z56nbff8vs5ydnuu.jpg]


آنجلینا جولی به احتمال فراوان تا پایان سال به ایران می‌آید تا در یک فیلم ایرانی حضور پیدا کند. A1a2fybmio (87) عجب...!!!

علی سرتیپی(تهیه‌کننده سینما) در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار ایلنا با اعلام این موضوع افزود: آنجیلنا جولی در سال‌های اخیر به کشورهای مختلفی همچون پاکستان سفر کرده است. او در گفتگویی با یک نشریه‌ی خارجی از علاقه‌ی خود برای سفر به ایران سخن گفته و تاکید کرده بود که به فرهنگ ایرانی و اسلامی علاقه دارد.

سرتیپی ادامه داد: درحال مذاکره با مدیر برنامه‌های آنجلینا جولی هستیم تا درصورت انجام توافقات نهایی با این هنرمند و همچنین هماهنگی با وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و تایید این وزارتخانه، آنجلینا جولی به ایران سفر کند و در یک فیلم ایرانی حضور پیدا کند. A1a2fybmio (23)A1a2fybmio (81)

سرتیپی بدون اشاره به جزئیات بیشتر این فیلم گفت: از دو هفته پیش این مذاکرات آغاز شده است و بعداز انجام توافقات اولیه با مدیر برنامه‌ها و تایید وزارت ارشاد، جزئیات بیشتری از این فیلم اعلام می‌شود.

«سیدعلیرضا سجادپور» رئیس اداره ارزشیابی و نظارت معاونت سینمایی در پی این خبر، به خبرنگار سینمایی فارس گفت: اظهارنظر درباره خبر منتشر شده در رسانه‌ها منطقی نیست و من ترجیح می‌دهم تنها درباره نامه‌های رسمی اظهارنظر کنم.

نظرات 3 + ارسال نظر
قوی گنگ سه‌شنبه 16 اسفند 1390 ساعت 09:21 ق.ظ http://ghooyegong90.blogfa.com

خوب بیاد مهمه؟

په نه په.مهم نیست.

بیتا شنبه 20 اسفند 1390 ساعت 03:34 ب.ظ http://allalone26.blogfa.com

واقعا؟؟؟؟؟؟؟؟

فاطیما چهارشنبه 6 اردیبهشت 1391 ساعت 11:04 ق.ظ

سلام
------------------------------------------------------
می خواستم بگم با اجازه همه برای این شبها توی وبلاگم یک صندلی داغ رو راندازی کردم از شما دوست عزیز دعوت به عمل می آید که قدم رنجه کنید و قدم روی چشمان ما بگذارید و فتیله صندلی داغ این شبهای مارو شما روشن کنید
متشکرم
-------------
فاطیما

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد