Users

► کاربران ◄

Users

► کاربران ◄

تنهایی!!!

وحشت تنهاییو وقتی فهمیدم که دیدم مترسک به کلاغ میگفت : هرچقدر دوس داری نوکم بزن , اما تنهام نذار.

نظرات 2 + ارسال نظر
hasti دوشنبه 14 فروردین 1391 ساعت 11:23 ب.ظ http://jegar-asia-hasti.blogfa.com

سلام مرسی سر زدین و ممنون از نظرت چند تا از مطالبتو خوندم ولی از این آپ خوشم اومد نظر گذاشتم موفق باشی

شاید تنها!! دوشنبه 22 خرداد 1391 ساعت 11:41 ب.ظ

سلام.وبلاگ قشنگی دارین.من چند دفعه است که می خوام نظر بدم ولی نمی شد.واقعا خوشحالم کردین که به داستانام نظر دادید.فقط راستشو بخواین من بلد نیستم چه جوری شما رو لینک کنم اگه لطف کنین دوباره به وبلاگم سر بزنین و بهم یاد بدید ممنونتون میشم.
اسم وبلاگم:آلونک داستانهای من

دوست عزیز کاش آدرس وبلاگتو هم میزاشتی.من ندارم آدرس وبلاگتو.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد