Users

► کاربران ◄

Users

► کاربران ◄

زندگی نامه دکتر شریعتی

با سلام.

امروز زندگی نامه دکتر علی شریعتی یکی از بزرگان ایران اسلامی رو گذاشتم.


دکتر علی شریعتی در 3 آذر ماه 1312 در " کاهک "  به دنیا آمد.


او در سال 1319 در سن هفت سالگی در دبستان ابن یمین در مشهد ثبت نام کرد.


29 خرداد سالروز در گذشت دکر علی شریعتی .

.

.

.

.

دانلود در ادامه مطلب


نظر فراموش نشه

با سلام.

امروز زندگی نامه دکتر علی شریعتی یکی از بزرگان ایران اسلامی رو گذاشتم.


دکتر علی شریعتی در 3 آذر ماه 1312 در " کاهک "  به دنیا آمد.


او در سال 1319 در سن هفت سالگی در دبستان ابن یمین در مشهد ثبت نام کرد.


29 خرداد سالروز در گذشت دکر علی شریعتی .

.

.

.

.

دانلود در ادامه مطلب


پسورد : www.users.blogsky.com


دانلود

نظرات 2 + ارسال نظر
morteza سه‌شنبه 18 بهمن 1390 ساعت 02:08 ب.ظ http://saatetanhaye.blogfa.com/

من زندگی را دوست دارم ولی از زندگی دوباره می ترسم

دین را دوست دارم ولی از کشیش ها می ترسم

قانون را دوست دارم ولی از پاسبان ها می ترسم

عشق را دوست دارم ولی از زن ها می ترسم

کودکان را دوست دارم ولی از آئینه می ترسم

سلام را دوست دارم ولی از زبانم می ترسم

من می ترسم پس هستم

این چنین می گذرد روز و روزگار من

من روز را دوست دارم ولی از روزگار می ترسم

HOSEIN.JAGUAR.ir چهارشنبه 26 بهمن 1390 ساعت 12:25 ب.ظ http://www.sokksok.mihanblog.com

سلام دمت گرم که سر زدی منو با اسم(تنها..مرا کسی نساخت خدا ساخت...دوست تو (دانلود انواع شعر عکس موزیک) لینگ کن بعد بگو با چه اسمی لینگت کنم منتظرتم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد