Users

► کاربران ◄

Users

► کاربران ◄

رابطه نامشروع یک فوتبالیست با خواهرش!!!!!

ابطه نامشروع بازیکن مشهور فوتبال با خواهرش

TakeDel.Com | بالاترین برگ ایرانیان

رابطه نامشروع بازیکن مشهور فوتبال با خواهرش

TakeDel.Com | بالاترین برگ ایرانیان

رابطه نامشروع بازیکن مشهور فوتبال با خواهرشخواهر راین گیگز بازیکن با سابقه منچستر یونایتد طی مصاحبه ای اعلام کرد که به مدت ۸ سال با برادرش رابطه نامشروع داشته و حالا پشیمان است.

TakeDel.Com | بالاترین برگ ایرانیان

اسپورت ای اس، این روزها خبرهایی به گوش می رسد، که حال همه را به هم می زد. ستاره های فوتبال باید با رفتارشان الگوی مردم باشند. رابطه نامشروع راین گیگز با خواهرش یکی از آن داستان هایی است که هر روز داغ تر می شود و مایه تاسف دنیای فوتبال است.

TakeDel.Com | بالاترین برگ ایرانیان
راین گیگز در حال حاضر برای منچستریونایتد توپ می زند.

ناتاشا، خواهر گیگز طی مصاحبه ای با سان اعلام کرد که با برادرش به مدت ۸ سال رابطه نامشروع داشته است. او که حالا از این کارش پشیمان شده، گفت: اشتباه بزرگی را مرتکب شدم . رابطه خودم را با شوهرش به خطر انداختم تا با برادرم رابطه داشته باشم.

TakeDel.Com | بالاترین برگ ایرانیان

وی در مصاحبه ای با سان گفت: امیدوارم همسرم مرا ببخشد. با این کارم شهرت رایان را هم به خطر انداختم. مطمئنم که او از افشای رازمان دیوانه خواهد شد. اما می خواهم همه چیز را درباره رابطه مان بگویم. حالا دیگر همه به من مثل یک احمق نگاه می کنند. کاش میشد مردم مرا طور دیگری ببینند. من هم مثل سایر آدم ها، یک آدم عادی هستم.



نتیجه گیری: اصلا به من چه.یارو رفته عشقو حالشو کرده بعد اومده اعتراف کرده.واقعا که !!!

 

نظرات 7 + ارسال نظر
محسن سه‌شنبه 25 بهمن 1390 ساعت 10:55 ق.ظ http://fun4u90.blogsky.com/

سلام.به ما هم سر بزن
قابل دونستی تبادل لینک کنیم؟؟؟؟

بیل سه‌شنبه 25 بهمن 1390 ساعت 11:19 ب.ظ http://bil.blogfa.com

سلام حالم به هم خورد از این خواهر و برادر

اخه من چی بگم. چی بگم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

toos boy چهارشنبه 26 بهمن 1390 ساعت 12:16 ق.ظ http://asirtoos2.blogsky.com

سلام. ممنون از اینکه به وبلاگ من سر زدی. من شمارو لینک کردم شما هم میتونید با همین اسم منو لینک کنید.

مریم چهارشنبه 26 بهمن 1390 ساعت 08:17 ق.ظ

من شما رو لینک کردم اما هنوز از شما خبری نیست

سلام دوست عزیز.شما آدرس وبتون رو بزارید من حتما شما رو لینک میکنم.

محمد چهارشنبه 26 بهمن 1390 ساعت 05:48 ب.ظ http://www.queenofmyheart.blogfa.com

سلاممممممممممممم__________#__##__#
________________#########_#____#_#
________########____________##_#_#
_____##__##___ حالت چطوره؟؟؟؟ ____#_#
____##_#___#_____________________#
____#_#___#_________________##___#
____#_#__##___________#######_____#
____#__#_#_________###________##__#
_____##_______###_#_____##_____#________#######
_______###_______#_____###______##____##__###__#
_________#______#________#___#__#____##_##خوفی##_#
_________#______#_______#####___#___##_##____#__#
__________#_____##____##_______#____#__#_____#__#
___________##____##__________#######___#___##__#
_____________##____##_____###_____#_____###____#
__________#############_####______#_________#
_______##_______#______#____#_____#___________#
_____##_________#______#____#_____##_________#
___##___________#_______#___###__###________#
__#____________###_______###___##___#______#
_##__________##___#____##____________#___##
_#__________#______####______________#_##
##_________#____ ____من آپم___ _ ______#
#__________#____________بدو بیا___ا ___ #
_#_________#_________________ا_____#
_##________#_____________________ ###
___##____##________-----------____#__ ##
_____#########_____^_^________####___#
___##_________###________#####_________#
__#_____#________##_#####__________#########
_#___###__##_______#_____________##__________##
_#__#_______##______#__________##______________##
_#__#_________##____#___##____#____########__##
__#_#__زود بیا_#____#_#_#___##___##________##__ _#
__##_#__________#___###___####___#_ باباااااای ___#_#
___##__#________#___#________#__#_____________###
____##__##____##__#___________#__##_________##
______##__####__##______________#__##_____##
________########___________________#######.

HOSEIN.JAGUAR.ir چهارشنبه 26 بهمن 1390 ساعت 07:31 ب.ظ http://www.sokksok.mihanblog.com

با افتخار لینگ شدی

® جمعه 28 بهمن 1390 ساعت 02:26 ب.ظ http://azar.blogsky.com

حیوان هم فکر نکنم این کارو بکنه اما انسان جایز و الخطاست
هر کس کلاه خودش و بگیره که باد نبره
ولی بازی کن خوبی بود

مگه مرده که میگی بازی کن خوبی بودش.یه اشتباه خیلی خیلی خیلی کوچولو کرده دیگه.شما ببخشش

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد