Users

► کاربران ◄

Users

► کاربران ◄

کر کر خنده!!!

دختر خانومها جهت جلوگیری از ترشیدگی ، از این به بعد

به نیت یکی بودن خدا ۱ دونه سکه مهر کنین !




۷ ﺑﺎﺭ ﭘﺸﺖ ﺳﺮ ﻫﻢ بگو “ﭼﺴﺐ , ﭼﯿﭙﺲ , ﺳﺲ؟”

حالا سوتی هایی که دادی رو بفرست حال کنیم !



بقیه در ادامه مطلب.نظر یادتون نره

دختر خانومها جهت جلوگیری از ترشیدگی ، از این به بعد

به نیت یکی بودن خدا ۱ دونه سکه مهر کنین !




۷ ﺑﺎﺭ ﭘﺸﺖ ﺳﺮ ﻫﻢ بگو “ﭼﺴﺐ , ﭼﯿﭙﺲ , ﺳﺲ؟”

حالا سوتی هایی که دادی رو بفرست حال کنیم !



راز چیست ؟

چیزیه که شما به همه میگید که به هیچ کسی نگن !


نصیحت حیف نون:

تا زنده*ای، زندگی کن

هر وقت مرگ اومد سراغت، اون وقت بمیر!


“همونجاهاست” چیست ؟

سر راست ترین آدرسِ مامان ها ، وقتی چیزیو پیدا نمیکنی !


طریقه سپری شدن روزهای هفته:

شنبــــــــــــــــــــــ ـــــــــــ…..ـــــــــــ� �� �ـــــــــــــــه

یکـــشنبـــــــــــــــــ ــــــــــ…..ــــــــــــ� �� �ــــــــــــــه

دوشنبــــــــــــــــــــ ــــــــــ…..ــــــــــــ� �� �ــــــــــــــه

ســه شنبــــــــــــــــــــــ ــــ…..ــــــــــــــــــ� �� �ــــــــه

چهارشنبــــــــــــــــــ ـــــــــ…..ـــــــــــــ� �� �ـــــــــــــه

پنجشنبه.جمعه !


جدیدترین کشفیات دانشمندان :

“دخترها از آنچه در زمستان میبینید لاغرترند” !


بعضـی از آدم ها شبیه سوراخ های اول کمربنـدن

همیشه هستن اما هیچ وقت به کارت نمیان !

.

.

.

حدیث عضنفری :

هرکس به والدین خود احترام بگذارد مثل این است که به پدر و مادر خود احترام گذاشته !



.

.

.

اکبر بینی بزرگی داشت و خیلی مهربان بود و باهوش و سختکوش

خوش برخورد و با جنبه و مؤدب و خوش لباس و متین و فروتن و خوش صحبت

و باشخصیت و تمیز و مرتب. بچه های محل صداش می کردند اکبر دماغ !

.

.

.

یادم آید روز دیرین، خوب وشیرین، اول ترم، وقت بسیار، درس اندک…

اما اینک روز آخر، روز تلخ امتحانات، آخر ترم، وقت اندک

درس بسیار، درس بسیار، درس بسیار !

.

.

.

به حیف نون میگن خاطره از کودکی داری ؟

میگه آره :

تا شش سالگی فکر می کردم اسمم دست نزنه !

تازه یه داداش کوچکتر داشتم اسمش بتمرگ بود !



اینقد فحش به عمه ندین ، اون دنیا باید جواب پس بدین

اصلا حدیث هم داریم که “عمه یتسائلون” یعنی در مورد عمه ها سوال میشه !



پشت یه ماشین نوشته بود:

“به هرکی که دل بستم فرداش بهم گفت شارژ داری واسم بفرستی!!”

طبق آخرین نظر سنجی ها

یکی از مهیج ترین تفریحاتِ آقایون

تماشای پارکِ دوبل بانوان است !


لذتی که در دستشویی کردن با در باز هست تو هیچ چیز دیگری نیست

تبصره:

ایستاده جیش کردن در روی برف تکون تکون دادن

به صورت گلاب پاش و تماشای بخاز متصاعد شده در رتبه دوم قرار داره !



هر دو لذت بخشن:

دونفرى خوابیدن رو تخت یه نفرى!

یه نفرى خوابیدن رو تخت دونفرى!

دقت کردین

لب آدم هیچ وقت تبخال نمیزنه مگه این که ۲۴ ساعت بعدش

عروسی یا مهمونی دعوت باشی…!

.


زندگی متأهلی یعنی

به همسرت مسیج بدی: ای عشق، خداوند نگه*دار تو باشد

اونوقت جواب بگیری:

یه بسته قارچ، آب*لیمو، مرغ ، نون !



دختری به دوستش: فکر کنم دوست پسرم داره بهم خیانت می*کنه!

دوستش: از کجا فهمیدی؟

دختر: آخه دیشب پرسیدم کجا بودی ، گفت با دوستم امیر بودم…

دوستش: خوب الان مشکل چیه؟

دختر: خوب لامصّب دروغ میگه ، دیروز امیر تمام مدت با من بود!

قضنفرپدرش می میره ، نمی دونه چطورازمهمانها تشکری کند

میگه انشاالا.. اگه پدرتون مرد جبران می کنم(u)



طرح تعویض زنهای فرسوده اعلام شد

خدیجه مروت نصرت اعظم فخری ،تحویل دهید

الناز بهنازومهناز و پارمیدا را بامانتوی کوتاه مدروزتحویل بگیرید.



هیچ وقت باشوهرتان دعوانکنیدتاده بشمارید

وقتی آرام شدید و او خوابید دمپایی هایش

را با چسب به زمین بچسبانید

عاقد: عروس خانم وکیلم؟

عروس : پ ن پ تو این بی شوهری می رم گل بچینم!



زنه به شوهرش میگه:

عزیزم اصلا تو تا حالا بامن عشق بازی کردی؟

مرده یه نگاه به ۵ تا بچه اش میندازه

میگه: پ ن پ این کره خرارو از گوگل دانلود کردم



رفتم فست فود گارسون دختره میگه چیزی میل دارید

میگم پ ن پ اومدو ۲دقیقه بمینمت همیشه تو اشپز خونه ای




این منم تازه از سره جلسه امتحان بلند شدمهمه چیز عادیه هیچ چیز غیر طبیعی نمیبینید.

ایزی لایف پوشاک مخصوص دانشجویان

تور ویژه نوروز۹۰

سواحل زیبای بهشت با پرواز مستقیم بوئینگ ۷۴۷
ایران ایر
* آخرت گشت*


نام همسر در موبایل خانم ها:
آشنایی : مرد رویا هام.
نامزدی: عشقم.
ازدواج: هم نفسم.
بعد از ۱ ماه: جان دلم.
بعد از ۲ ماه: سایه سرم.
بعد از ۳ ماه: شوهرم.
بعد از ۱ سال: آقا بالا سر.
بعد از ۲ سال: بخور بخواب.
بعد از ۳ سال: نره غول!
بعد از ۴ سال: لندهور!!
بعد از ۵ سال: مرت یکه نفهم بی ش عور
مفت خور نمک به ح روم بی چشم و رو!!!
سلام یه چیز میگم بگو باشه یه ماچ میدی دلم وا شه !؟


بعد از هدفمندی یارانه ها.

.
بچه: بابا معدلم بیست شده
بابا: غلط کردی تو که با ۱۰ هم می تونستی قبول شی
حتما باید این همه خودکار حروم می کردی؟


نفرین سال ۲۰۱۱

الهی عاشق غضنفر بشی هر چی بهش بگی دوست دارم بگه هه؟!

اگه پیام نمی دی زنگ بزن ، زنگ نمی زنی سر بزن ، اگه سر نمی زنی در بزن فرار کن.



نمی دونم خواب دیدم به تو پیامک دادم ، خواب بودم به تو پیامک دادم ، از خواب پا شدم به تو پیامک دادم ، تو خواب بودی به تو پیامک دادم ، مرض داشتم تو خواب به تو پیامک دادم ، تو مرض داشتی نصف شب پیامک منو خوندی ، الان تو خواب دارم می نویسم ، یا تو داری خواب می بینی به تو پیامک دادم ، بی خیال بابا!



میتونی تصور کنی با هم لب دریا نشستیم؟میتونی تصور کنی که با هم به یه سفر طولانی رفتیم؟
اما نمیتونی تصور کنی که آشپزی با تک ماکارون چقدر راحته.!!!
نظرات 3 + ارسال نظر
یه دختر سر به هوا :) یکشنبه 23 بهمن 1390 ساعت 07:42 ب.ظ http://www.baran-khoda.blogfa.com/

سسسسسسسسلام

مرسی که به من سر زدی
وبلاگت قشنگه:) من تو رو لینک کردم.
اگه خواستی منو با اسم" یه دختر سر به هوا:) "لینک کنممنون
خوشحال میشم بازم بهم سر بزنی

دریا دوشنبه 24 بهمن 1390 ساعت 08:43 ق.ظ http://www.darya2sahel.blogfa.com

سلام
عالیییی بود....کلی خندیدیم...!!!
مق۳۰.......

دریا دوشنبه 24 بهمن 1390 ساعت 08:43 ق.ظ http://www.darya2sahel.blogfa.com

✿•*´`*•.¸¸.•*´`*•*•.¸¸.•*´`*•.¸¸.•*´`*•*•.¸¸.
دریا باش که اگر کسی سنگ به سویت پرتاب کرد سنگ غرق شود نه آنکه تو متلاطم شوی
سلام دوست گلم✿
من منتظرتو در ساحل دریام با یه آپ جدید هستم.....
خوش حال میشم مثل همیشه حضور گرمت رو احساس کنم
✿•*´`*•.¸¸.•*´`*•*•.¸¸.•*´`*•.¸¸.•*´`*•*•.¸¸.•*´`*

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد