Users

► کاربران ◄

Users

► کاربران ◄

اس ام اس سری ۱

 

هرکس به طریقی دل ما می شکند  , اما تو خیلی خلاقیت به خرج دادی

آورین …آورین
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
این بار تو بگو که “دوستت دارم”
نترس……….
من آسمان را گرفته ام که به زمین نیاید
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
چقدر دلم هوایت را می کند . حالا که دگر هوایم را نداری…!

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

سلامِ مرا به وجدانت برسان و اگر بیدار بود
بپرس
چگونه شب ها را آسوده می خوابد . . . ؟

 

اس ام اس تیکه انداختن عاشق ها به همدیگه مرداد سال ۹۰

 

هرکس به طریقی دل ما می شکند  , اما تو خیلی خلاقیت به خرج دادی

آورین …آورین
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
این بار تو بگو که “دوستت دارم”
نترس……….
من آسمان را گرفته ام که به زمین نیاید
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
چقدر دلم هوایت را می کند . حالا که دگر هوایم را نداری…!

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

سلامِ مرا به وجدانت برسان و اگر بیدار بود
بپرس
چگونه شب ها را آسوده می خوابد . . . ؟
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

مثل اینکه براش خیلی مهم بودم!چون برای همیشه دورمو خط ____________کشید
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

آب نریختـــــم که برگردی
آب ریختـــــم تـــا پاک شود
هر چه رد پای توست …..از زنـــدگی ام…!

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

من که خدا نیستم ۱۰۰ بار اگه توبه شکستی باز آی
رفتی به سلامت

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

حس میکنم باید کارگردان می شدم ! هرکسی به من میرسد بازیگر است

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

بزرگترین اشتباهم این بود که التماس کردم بمانی … نمی ارزیدی دیر فهمیدم …!!!

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

نگران اشک‌هایم نباش !
از لبخندم بترس
که معنایش اشک‌های فردای توست…………!

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
درد دارد … وقتی چیزی را کسر میکنی که با وجودت جمع زده ای !!

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

برای تا ابد ماندن باید رفت…گاهی از قلب کسی…گاهی به قلب کسی…

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

موقع Delete فولدر خاطراتت
ذهنم error می دهد،
گمانم یکی از فایلها در حال اجراست

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

بی انصاف…
من برای داشتنت دلی رو به دریا زدم که از اب واهمه داشت
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

عجیب است دریا ، همین که غرقش میشوی پس میزند تو را ، مثل تو !

فکر میکردم تو همدردی!

ولی نه!

تو هم دردی !
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

نشسته ام….

_ کجا؟

کنار همان چاهی که تو برایم کندی….

عمق نامردی ات را اندازه می گیرم !!

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

همیشه به من میگن مثل بچه ی آدم رفتار کن…… من نمیدونم مثل هابیل باشم یا قابیل!؟
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

گریه” تر “میکنه
باید مهربان “تر” میشدی
گناه نامهربانیت به گردن گریه نینداز
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

امشب بازهم پستچی پیر محله ی ما نیومد

یا باید خانه مان را عوض کنم
یا پستچی را !
تو که هر روز برایم نامه می نویسی ، مگه نه . . . ؟
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

به اندازه ی تمام سه نقطه های دنیا با تو حرف داشتم
اما
نقطه.

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

این بار تو بگو دوستت دارم
آسمان را گفته ام به زمین نیاید !!

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

چه فرق می کند وسوسه سیب یا حوا … برای کسی که آدم نیست

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

زنگ زدند؛ رفتگر محله بود. گفت: ((آقا این عکس رو دیشب توی زباله های شما پیدا کردم.)) عکس تو بود.

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

سیگارت را با او روشن کن
تکلیفت را با من !!!

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

می خواهم گیاه خوار شوم از دستت….بس که مرا خر فرض کردی!!!
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

جلو کوه داد بزنی‌ محبت بر میگرد محبت!
تو از سنگم کمتری؟؟
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

سعی کن در زندگی یکرنگ باشی ، فرش هزار رنگ را همه زیر پا می اندازند
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

همدیگر را دور میزنیم تا زودتر به مقصد برسیم
غافل از اینکه زمین گرد است و باز به هم خواهیم رسید
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

خواب هایت را با که شریک میشوی
اما هنوز
شـریک تمام بیخوابی های من تـویی !!
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

خیلی سخته غمخوار کسی باشی که خودت بزرگترین غمش هستی !!
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

چقدر دلم هوایت را می کند
حالا که دگر هوایم را نداری…!
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

ارزان تـر از آنچــه فکرش را بکنی بودی ؛
امـــا برای من .. گران تمــام شدی!
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

من خود،به تو پرِ پرواز دادم،
اما…
به همه گفتم درب قفسش باز بود و…
پرید…

 

دود سیگارم را هزاران بار به تو ترجیح می دهم

کم رنگ است ولی دورنگ نیست
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
می دانم مدتهاست که ارزان شده ام

چانه می زنم تا به مفت نفروشی ام…
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
اونی که رفت اگه برگرده از دوست داشتن نیست واسه اینه که بهترشو پیدا نکرده!!!

علم بهتر است یا ثروت ؟ باور کن هیچکدام ! فقط ذره ای معرفت
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
بیستون تو سرت بخوره

تو همین یک وجب دیوار فاصله را بردار…من باورت می کنم!

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

داور قلبم سوت نداره  راحت باش ، خطا کن

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

جای  خالیت پر نمیشود دیگر؛حتی…با خودت!

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

مهربانیم را چنان گریاندند که بوی نا گرفت . . نامهربان شدم …

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

گذشت آنوقت هایی که مردم همدیگر را دور میزدند ،حالا از روی هم رد می شوند.

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

بازی با رنگها بسیار زیبا و آرامش بخش است ،، به شرطی که از آن برای رنگ کردن همدیگر استفاده نکنیم

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

از درد های کوچک است که آدم می نالد
وقتی ضربه سهمگین باشد ، لال می شوی….

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

ارزش بعضیا اندازه اشکه که از چشمات بیفتن
نه اندازه نبض که اگه نباشی نباشن …

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

به هر کس محبت میکنم جانم فدا
مثل عقرب میزند نیشم نمیدانم چرا؟!
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

نترسم که با دیگری خو کنی
تو با من چه کردی که با او کنی ؟
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

زندگی آن هنگام زیباست که آدمی بداند فکری به خاطرش در هیاهوست

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

هنوز رو خاکیم یادمان نمیکنند!
وای به روزی که خاکمان کنند!!!!

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

این دو کار بر نیاید از هیچ فرد
مردی ز نامرد و نامردی ز مرد

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

کاش بودی تا من نیز چیزی برای از دست دادن داشتم…

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
خسته ام از لبخند اجباری / خسته از حرفهای تکراری
خسته ام از آدمهای تکراری / خسته از محبت های خالی

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

پیش هر تیغی سپر باید گرفت / پیش تیغ دوست سر باید گرفت
جانب خود را مبین گر عاشقی / جانب دوست در نظر باید گرفت

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

روز وصل دوستداران یاد باد / یاد باد آن روزگاران یاد باد
گرچه یاران فارغند از یاد من / از من ایشان را هزاران یاد باد.

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

تنها گرگها نیستند که لباس میش می پوشند
گاهی پرستوها هم لباس مرغ عشق برتن می کنند..
عاشق که شدی کوچ میکنند
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

خیلی از یخ کردن های ما از سرما نیست…..لحن بعضی ها زمستونیه……

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

در عجبم چطور هنوز ستون فقراتت سالم است وقتی با این انهدام  سخت از چشمانم افتادی !

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

خواهش میکنم : بی حوصلگی هایم را ببخش ، بداخلاقی هایم را فراموش کن ، بی اعتنایی هایم را جدی نگیر ، در عوض من هم تورا می بخشم که مسبب همه ی اینهایی

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

گریه کردم تا بدونى زندگى بى غم نمیشه اگه
اس ام اس بفرستى ازخوشگلیت کم نمیشه

نظرات 2 + ارسال نظر
سمیرا سه‌شنبه 12 مهر 1390 ساعت 11:54 ب.ظ http://seraphic.blogsky.com

خوشم اومد ...دمت گرممممممممممم

العبد یکشنبه 25 دی 1390 ساعت 02:23 ق.ظ http://partoee-az-noor.blogfa.com

سلام
ممنونم از حضورتون
بعضی از این نوشته ها ، خیلی قشنگ بودند
موفق باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد